Ludzie opinie piszą, ale czy inni w nie wierzą?

Ludzie opinie piszą, ale czy inni w nie wierzą?

Dobrze napisana opinia może zawładnąć umysłami setek, a może nawet tysięcy użytkowników. I nie ma w tym krzty przesady. Dlatego, jeśli zastanawiasz się, czy użytkownicy wierzą opiniom o produktach w Internecie, to z pełnym przekonaniem odpowiadamy, że tak.  Customer reviews to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe, z którego firmy chętnie korzystają. W czym tkwi tajemnica sukcesu?

 Dane statystyczne pokazują, że prawie 90% klientów wierzy w opinie napisane przez użytkowników w Internecie. Z wyników tych badań chętnie korzystają sklepy, a niektóre z nich za sprawą uruchomienia sekcji opinie na swojej stronie zwiększyły sprzedaż o niemal 20%. Tę informację warto uwzględnić poprawiając funkcjonalność strony poprzez wygodny w obsłudze i atrakcyjny wizualnie panel rekomendacji.

pisanie opinii

Jak to się robi?

Ważne, żeby pozytywne opinie były widoczne już na pierwszy rzut oka przy produkcie. Dlatego koniecznie dodaj również system oceny w formie gwiazdek. Ale nie tylko typowa forma rekomendacji jest wartościowa dla klientów. Okazuje się, bowiem, że internauci, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych, kupują pięć razy częściej niż ci, którzy tego nie robią. Dlatego spraw, by Twoje media społecznościowe wypełniły się pozytywnymi komentarzami zachęcającymi opiniami. Można to zrobić w ramach obsługi posprzedażowej w formie maila lub oferując użytkownikom zniżkę na kolejne zakupy za podzielenie się swoimi wrażeniami konsumenckimi na Twojej stronie, profilach społecznościowych i portalach opiniotwórczych.

Wykorzystaj opinie w remarketingu

Opinie klientów mogą być też skutecznym narzędziem remarketingowym. Dlatego uzupełnij newsletter do niezdecydowanych użytkowników kilkoma pozytywnymi opiniami z Twojej strony lub portalu opiniotwórczego. Skupienie się na wrażeniach innych osób sprawi, że przekaz stanie się bardziej autentyczny i emocjonalny w odbiorze.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

One thought on “Ludzie opinie piszą, ale czy inni w nie wierzą?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *