Świeże mandarynki – są, grzane wino – jest, ciepły kocyk – jest. Teraz jesteś gotowy. Zaczynamy świąteczny maraton spotów reklamowych!

Corocznie o tej porze śledzimy z zapartym tchem, jakie kampanie reklamowe przygotowały dla nas największe światowe marki. Pamiętacie na pewno przejętego seniora, uczącego się angielskiego dla swojej wnuczki. Produkcje Allegro od kilku lat przodują w naszym subiektywnym rankingu storytellingu. I tym razem firma postawiła na proste i piękne przesłanie. Zobaczcie sami:

Grudzień obfituje we wzruszenia i wyzwala w nas szczególne emocje, jednak każdy z nas wie, że nie zawsze są one pozytywne. Bożonarodzeniowa gorączka przynosi bowiem wiele nerwowych sytuacji, które warto potraktować żartobliwie. O świątecznych poszukiwaniach z dystansem opowiada historia przygotowana przez Audi:

Święta to także czas fantazji i spełniania marzeń swoich bliskich, w szczególności dzieci. H&M zachęca przy tym, do skorzystania z możliwości Internetu. W swojej reklamie marka postawiła na gwiazdorską obsadę i wielość efektów. Jak wyszło? Oceńcie:

W tegorocznym zestawieniu nie może także zabraknąć miejsca na opowieść autorstwa szwedzkiej firmy IKEA. Producent mebli stara się towarzyszyć naszej codzienności, często pełnej trosk. Nie zobaczymy tutaj perfekcyjnej pani domu, krzątającej się wokół bogato zastawionego stołu, przy którym zasiada wieloosobowa rodzina. Może właśnie dlatego reklama ta jest nam tak bliska:

 

Dzieci mogą pięknie nauczyć nas delikatności i troski o naszych czworonożnych przyjaciół. McDonald’s przypomniał nam o tym z lekka nutką humoru i wzruszenia:

Podczas Świąt marki odwołują się do bardzo ważnych wartości, jakimi są rodzina i wspólne spędzanie czasu. Historię pewnej pluszowej powiększającej się gromadki zobaczyć możemy w spocie brytyjskiego portu lotniczego Heathrow Airport:

Na koniec romantyczna propozycja pełna świątecznej magii prosto od twórców Apple: