Jeżeli zauważyłeś, że publikowane przez Ciebie treści cieszą się małym zainteresowaniem i nikt nie dodaje komentarzy, być może dodajesz słabo angażujące treści. Skorzystaj z naszych podpowiedzi, a zauważysz sporą różnicę. Zastanów się, co robisz nie tak. Postaw się w roli odbiorcy i przeczytaj Twój post. Czy jest w ogóle co skomentować? Jeżeli dodajesz po prostu grafikę czy cytat, to jaka może być odpowiedź na ten post „ładne zdjęcie” „super”? Pora zmienić punkt widzenia. Zanim zastosujesz któryś z propozycji, określ jak często chcesz publikować treści tego typu. Pamiętaj, że równowaga to podstawa.

Poproś czytelników o pomoc.
Pytając ich o zdanie, pokazujesz im, że liczysz się z ich sugestiami. W dodatku często ich podpowiedzi okazują się naprawdę wartościowe!

Poproś odbiorców o pomoc

 

 

X czy Y?
Stwórz prostą grafikę i poproś odbiorców o dokonanie wyboru. Możesz wykorzystać do tego różnorodność reakcji

Albo – albo. Zaangażuj odbiorców tworząc proste grafiki

Poproś o oznaczenie w komentarzu osób, które pasują do kontekstu grafiki.
Tylko nie przesadź z czarnym humorem

Kombinuj z rozmiarem i zaintryguj odbiorcę.
Zobacz jak to umiejętnie zrobił paczkomat!

Angażujący wpis – rozwijany post

Publikuj jako przerywnik cytaty.
Krótka motywująca maksyma często zdobywa sporo lajków. Skorzystaj z naszych darmowych wzorów do cytatów – minuta roboty i gotowe!

Cytaty to ciekawy przerywnik postów

 

Wystartuj z konkursem.
Internauci kochają brać udział w tego typu zabawach. Darmowe rozdanie, albo proste zadanie konkursowe – to już zależy od Ciebie.

Zanim ruszysz ze swoim konkursem – zapoznaj się z artykułem sprawnymarketing

Odezwa do działania.

Tak zwane call to action świetnie przyciąga uwagę odbiorcy. Pamiętaj, by zwracać się do niego „na Ty”. Stosuj zwroty typu Kliknij tutaj i zobacz, co dla Ciebie przygotowałem! zamiast kliknijcie tutaj i zobaczcie co dla Was przygotowałem. Jest różnica, prawda?

Przykład zastosowania odezwy call to action

Jeżeli wypróbujesz któryś z pomysłów, nie zapomnij się nam pochwalić! Dobrym pomysłem jest też wykupienie promocji angażującego posta. Jeżeli potrzebujesz pomocy, odezwij się do nas na Facebooku  

Follow my blog with Bloglovin